Snart semester

Då var det snart dags då. 2 dagar kvar sen börjar livet.
Jag är inte den som brukar planera saker men några kort distans resor blir det allt :)
Semestrar brukar oftast göra mig rastlös så jag får finna nån hobbie eller liknande. Knyppla?

Lite trist bara att jag redan bränt mig på rygg och axlar så jag får ta det lugnt dom första dagarna. Sen blir det hus i helvete igen XD 
Enda jag oroar mig för att ekonomin är ganska tight. Så jag får snåla denna semester tyvärr. Och det ska ju inte vara meningen tycker man.
Knappt så man vågar köpa mat.

Men jag får ge fan i ciggen helt enkelt. Inte mer att göra. Och jag använder hellre pengarna till viktigare saker. Tur att jag kan ge fan i cigaretter utan större problem. Vet inte varför jag röker i huvudtaget. Antar att det är nått rastlöst psykbryt jag fått.
Vore ju bättre att springa runt i en cirkel på en brygga och hoppas på det bästa.

Jag måste även hantera min blyghet också. Eller blyghet och blyghet ... mer passiv. Hatar att bara prata massa strunt som den andre inte är intresserad av. 
Så nu när man äntligen har träffat en himla go tjej så vet jag fan inte vad jag ska prata om :/ 
Men det ger sig. Hoppas bara hon har tålamod till det hahaha.

Nä det var väl allt för denna gång.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Ansku

Du är ju inte blyg... Inte jämfört med mig.

Jag är jävligt blyg faktiskt :/

Struntprat?? Nänä, jag gillar ditt humor, så mig behöver du inte minska humöret på... :D

Jag gillar killar med humor, dem får mig att skratta och ha roligt :) Så tänk på det ;)



Nu vet du mitt blogg adress också, haha!



Puss & Kram /Hemlig Beundrare :D

2009-07-02 @ 22:41:31
URL: http://suomileijona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0